Política de privacitat dades Ad’AC

El 25 de maig de 2018 entrarà en vigor, en tots els Estats membres de la Unió Europea, el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD) relatiu a la protecció de les persones físiques i al tractament de les seves dades personals. Des de l’Associació d’Arqueòlegs de Catalunya ens adaptem a la nova llei i, per això, hem actualitzat la nostra Política de Privacitat.

L’Associació d’Arqueòlegs de Catalunya us informa que les vostres dades seran incloses en un fitxer amb la finalitat de poder-vos informar de les nostres activitats i gestionar la vostra relació amb l’entitat. No seran confiades a tercers sota cap concepte. T’adjuntem en aquest correu el document on s’especifica la nostra política de privacitat, que també podreu trobar penjat al web de l’Ad’AC www.associacioarqueolegs.cat

En compliment del nou Reglament general de protecció de dades (RGPD), necessitem que confirmis que vols seguir rebent les informacions de l’Associació d’Arqueòlegs de Catalunya a través del correu electrònic. Si vols saber-ne més, et sorgeix algun dubte, o si vols accedir, rectificar, suprimir, limitar i/o oposar-te a l’ús de les teves dades, podeu adreçar-vos per escrit a l’adreça electrònica adac@associacioarqueolegs.cat o bé a l’adreça postal C/València, 225, àtic 3a. 08007 Barcelona.